Isabella Löwengrip

Isabella Löwengrips inlägg med rubriken ”Lesson Learned” innehåller inte någon självrannsakan utan hon kommer att fortsätta att hävda att hon inte har gjort något fel.
Det är Expressens fel att 80% av alla kunderna avbokade sina samarbeten med Isabella eftersom de hade mage att publicera sin artikel som pekade ut Isabella som en lögnare när alltsammans egentligen bara handlar om osäkerheten kring hur man räknar statistik.

Det var i september allt gick snett samtidigt.
Det var osäkert kring hur man räknade trafik i social media och det ledde till en löpsedel som bidrog till att 80% av kunderna avbokade. //
Isabella Löwengrip

Flashback har det under en längre tid spekulerats och skrivits en hel del angående Isabella Löwengrip.

Med tanke på alla artiklar som Expressen har publicerat de senaste åren angående Isabella Löwengrip så har tidningen stått för en stor del av hennes marknadsföring.

Kommentera

Logga in med någon av dessa metoder för att publicera din kommentar:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s